Tankersley, D. in Saiferju, S. (2020). Na otroka osredinjeni, demokratični predšolski oddelki - pristop Korak za korakom. Ljubljana: Pedagoški inštitut
Brajković, S., Handzar, S. (2016). OD DOBRE K ODLIČNI PRAKSI: Orodje profesionalnega razvoja za večjo kakovost prakse v vrtcih in osnovnih šolah. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Tankersley, D., Brajković, S., Handzar, S., Rimkiene, R., Sabaliauskiene, R., Trikić, Z., Vonta, T. (2013). Od teorije k praksi: Vodnik po pedagoških področjih kakovosti ISSA. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Tankersley, D., Tuna, A., Brajković, S., Cincilei, C., Handzar, S., Rajabova, T., Rimkiene, R., Sabaliauskiene, R., Trikić, Z., Vonta, T. (2011). Moj reflektivni dnevnik, ISSA pedagoška področja kakovosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Daniels, E. R. in Stafford, K. (2003). Oblikovanje inkluzivnih oddelkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Razvojno-raziskovalni center pedagoških iniciativ Korak za korakom.
Hansen K.A., Kaufmann R.K. in Saifer S. (2001). Vzgoja in izobraževanje v kulturi demokracije: praksa zgodnjega otroštva. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Razvojno-raziskovalni center pedagoških iniciativ Korak za korakom.
Walsh K.B. in Coughlin P. (2002). Na učenca osredotočena metodologija dela v prvem razredu osnovne šole. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Razvojno-raziskovalni center pedagoških iniciativ Korak za korakom.
Walsh K.B. in Coughlin P. (2003). Na učenca osredotočena metodologija dela v drugem, tretjem in četrtem razredu osnovne šole. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Razvojno-raziskovalni center pedagoških iniciativ Korak za korakom.
Stokes Szanton E. (2001). Oblikovanje oddelkov, osredotočenih na otroke od prvega do tretjega leta starosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Razvojno-raziskovalni center pedagoških iniciativ Korak za korakom.