Člane naše Mreže podpiramo na različne načine. Ob začetku šolskega leta tako za strokovne delavce vrtcev in šol najprej organiziramo dvodnevno srečanje. Udeleženci tega srečanja v svojih ustanovah vodijo učeče se skupnosti, ki so ena izmed oblik profesionalnega razvoja, ki jih močno spodbujamo. Redna srečanja, ki so jasno strukturirana in vodena, namreč poskrbijo, da vključeni strokovni delavci gradijo skupno razumevanje pedagoške kakovosti, hkrati pa jim omogoča, da rešujejo izzive, s katerimi se spopadajo v oddelku/razredu.
Ker imajo nadvse pomembno vlogo v tem procesu vodje učečih se skupnosti, so oktobrska srečanja namenjena pregledu njihovih izkušenj iz preteklega šolskega leta ter podpori pri delu v prihodnje.
In kaj so udeleženke prepoznale kot najbolj koristno?
»Da je bila jasno predstavljena struktura/potek srečanj in sem imela možnost videti modeliranje izvedbe učeče se skupnosti "v živo". Dobila sem konkretne smernice, na osnovi katerih lažje načrtujem naša srečanja in spoznala nekaj možnosti za aktivnosti, ki smo jih tudi preizkusili.«
»To, da bomo lahko slišano uporabili v naši USS (učeči se skupnosti). Dragocena se mi zdi izmenjava izkušenj med posameznimi vodji in povratna informacija na naše delo, saj tako vemo, kaj moramo še izboljšati, nadgraditi.«
»Spoznali smo nove socialne igre, metode reševanja problemov, se povezali z drugimi vrtci in spoznali njihov način dela.«
»To, da smo neposredno in aktivno pridobivali nove strategije za poglobljeno razmišljanje o oblikovanju skupnega razumevanja kakovosti ...«